Tuesday 5 June 2012

Attention Please!


Salam, haha. Ni bukan la official site atau apa, cuma rasanye posting cerpen panjang di FB agak susah untuk dicari jadi mulai sekarang semua cerpen/karya saya letak di sini, kemas sikit. Jadi pada sesiapa yang sudi nak membaca cerpen - cerpen saya silakanlah, nak komen/bagi pendapat/kritikan membina lebih dialu - alukan, saya ada masalah bila nak hantar cerpen di penulisan2u jadi dah berhenti hantar ke sana (haha.)

Dan cuma nak cakap sikit, saya bukan peminat novel melayu, cuma pernah baca sikit masa sekolah menengah, saya suka anime dan manga dari jepun. Tapi saya suka menulis jadi penulisan saya banyak dipengaruhi manga jadi agak pelik sikit ceritanya. Jadi saya minta maaf terlebih dahulu kalau ada karya saya yang tidak boleh diterima oleh pembaca, saya tidak dapat memenuhi permintaan untuk karya tersebut ditukar atau sebagainya, kerana saya menulis mengikut ilham saya (haha.) Saya mengalu - alukan pembaca untuk membaca karya saya, namun jika ada penulisan yang tidak disukai anda dinasihatkan untuk tidak membacanya bagi mengelakkan timbulnya rasa tidak puas hati.

Saya juga akan menulis karya bahasa inggeris dari semasa ke semasa atas permintaan seorang rakan, namun karya tersebut tidak berdasarkan budaya masyarakat melayu (senang cakap anime/manga style) jadi jika ada di antara anda yang berminat untuk membaca karya sebegitu dipersilakan.

Dan saya juga ingin meminta bantuan jika ada di antara anda yang mempunyai kisah/idea menarik mengenai yang utamanya bagaimana seorang gadis/jejaka yang mempunyai kurang daya tarikan mendapat pasangan (pengalaman atau idea sendiri pun boleh) dipersilakan hantar ke inbox FB saya. Ataupun ada kisah hidup/idea anda sendiri tak kisahlah mengenai apa - apa sahaja (seram, cinta, hidup, etc) yang anda rasa ingin anda lihat menjadi sebuah cerita pun boleh juga inbox kepada saya. Saya akan cuba untuk menulis sebolehnya namun tidak sekerap yang anda mungkin harapkan kerana kesibukan sebagai seorang mahasiswi (engineering, ugh. =_=').

P/S : kalau ada penulisan/karya sendiri yang nak tumpang letak kat sini pun boleh inbox saya, tak kisahlah bentuk apa pun, haha.

1 comment: